Monday, January 17, 2011

Gaduh lagi!!!

Hari ni aku gaduh lagi dengan mak aku,gado kes sebab malas ambik adik kat sekolah..Pasal tu pun nak kecoh2,tak faham betol aku dengan peragai mak aku tu,ade jerw nak buat aku stress.arggghhh!!!
Tadi dia gado dengan gak,entah pape jerw maka aku 2,semuanya tak kena tak faham laa..Tadi time mak aku marah aku,aku senyap jerw malas nak balas balik nanti panjang pulak dia mencarut.Tapi iman aku tak kuat time 2 aku pun terus tengking mak aku.(''Mak saya mintak maaf,saya bukan sengaja nak lawan cakap mak tadi..saya sakit aty bila mak cakap macam tu,saya ade perasaan jugak mak,hati saya lembut walaupun saya ni degil and keras kepala.saya tak pandai nak tunjuk kasih sayang saya kat mak macam mane,tapi saya nak mak memahami saya,itu pun dah cukup bagi saya.'')

Aku malas betol kalu dah gado dengan mak aku.sebab feeling aku akan terus down,macam saham jatuh mendadak..
Aku memang seorang anak yang tak pandai tunjuk perasaan kasih sayang kat seorang ibu,tapi aku tetap sayang mak aku walaupun mak aku cakap macam2 yang menyakitkan hati aku.Tapi aku layan kan jelah malas nak cakap banyak2 nanti xpasal2 jadi peperangan dunia.
Tapi sekarang aku dah ok sebab aku sumbat teliga aku dengan earfon dengar lagu dalam phone.Hati aku dah jadi sejuk sikit.hahahah~~


Now i need to chill out and be happy..Kalu layankan hati yang sakit makin bertambah tension aku dibuatnya.Baik aku buat2 tahu jerw lagi bagos,kalu maka aku tak sayang aku,ramai lagi orang sayang kat aku,kengkawan ade,alam semulajadi ade,pakwe ade..
Tapi yang paling penting TUHAN pun sayang kat aku.sebab dia sayang kat aku la dia bagi aku macam2 dugaan kat dunia ni,tapi aku harus sabar dan tabahkan aty untk menempuhi semua itu..Sabar dan terus sabar..

No comments:

Post a Comment