Sunday, January 16, 2011

single change to in relationship

14jan2011 merupakan tarikh aku dan si dia menjalinkan hubungan sebagai pasangan kekasih.Macam tak percaya pulak,hahahah..Dulu time kat dalam kem aku memang suka tengok dia,mata dia amat menawan bagi aku,boley cair dibuatnya tapi dalam kem kami hanya sedar kawan tak lebih dari itu.Tapi sekarang dia dah jadi milik aku..Bahagianya idup aku sekarang,dah lama tak rasa happy macam ni.

Hari jumaat hari tu,aku telah membuat keputusan dan nekad pergi kuantan jumpa dia.hahahaa...memang lawak gila perjalananKu pergi ke kuantan time tu.Cuba bayangkan aku yang jenis cerewet ni boleh naik bas buruk gilew,boley dikatakan bas tu da nak roboh..Dalam hati aku bukan main happy + excited nak jumpa dia,dah lama gilew xjumpa dia.Rindu tak terkata maklum la cinta baru berputik kembali.balik kepada situasi aku dalam bas mira,lupa nak bagitahu nama bas itu bas mira tau,hahaha..kelakar gila bosan gilew duduk dalam bas tu ape pun takda..dah la guna fresh air,aircon xde..nak je aku pakai earfon dengar lagu dalam phone aku,tapi penumpang lain da pandang aku lain macam aku batalkan hajat aku..mak aii!!!terseksa bai duk dalam bas tu..=(

Dalam pukul 11.oo a.m sampai laa aku dekat Megamall.Sampai jerw aku terus masuk dalam shopping mall tu,berpusing aku dalam mall 2tu cari tandas..astaga!!!boleh sesat pulak aku dalam tu..hahahah,kelakar sial..
Last-last aku buat muka 10sen tanya akak yang jual candy,dia bagitahu aku macam tak nak jerw...akak tu tak memahami aku betol laa..maklum la aku dah lama tak singgah kat town kuantan..(ayat xboley bla)=p
Settle semua terus kuar toilet pergi cari port nak isi perut..jalan punya jalan jumpa la Mcd my favourite tu,hehehe..tapi tengok macam tak ade orang terus belok kiri pergi KFC,hahaha..pergi KFC order la jelly ice-cream,cheese wedge n ape ke jadah Box enth lupe da..cari tempat terus makan,lapar gile!!!
sebelum makan terus text si dia cakap yang aku dah sampai kat Megamall.
Dia suruh aku tunggu kejap,aku dah macam orang tak tentu arah gemuruh gilew kot..hahaha

Dalam 30min dia sampai...mak aii!!!bila terpandang mata dia yang macam jason Derulo itu,cair hati aku time 2 gembira sangat2 dapat jumpa dia.
Dia dah gelak2 tengok rambut aku yang macam hafiz AF,ishhh..geram!!!grr~~
malu betol aku time 2,hahaa..tapi aku suka dia usik aku.Bahagia sangat2 time 2..Tak lama tu kami pun bla dari KFC.Kami pergi la round2 kat dalam megamall
tu,dah penat round2 sampai otak aku pun ikot berpusing2 sudah..
Dia ajak la aku duduk kat kerusi yang ada kat situ.Time berduaan pun dia sempat lagi pergi cuci mata & usha awek,sakit betul hati aku..argghhh!!!!

Dah bosan duk kat megamall kami pergi la cari kedai kat luar.Time order air,aku agak terkejut jugak la sebab jarang kot lelaki minum milo ais,bapak jambu pakwe aku,hahaha..
tapi takpe aku suka & aku terima seadanya dia.Mula2 aku ingat dia dah perasan bekas tindik kat kening aku,rupanya dia baru perasan..tak pasal2 aku kena maki dengan dia,apa boley buat aku hanya mampu ketawa sebab aku tahu dia marah aku sebab dia sayang aku & dia nak jaga aku elok2.Lepak2 dah puas kami gerak pergi east coast mall.kami pergi ronda2 lagi..dah macam polis gerakan da kami time 2..hahaha
aku suka sakat dia,aku cakap: ''abby jom cium mulot''.hahaha,muka dia terus berubah jadi buah stawberry sebab malu.terus dia cakap:''penat la aku gelak dari td,dah2 la cyg,penat aku melayan ko ni''.hahahah..

Comel sangat bila abby saya merajuk,hehehe..time tu kat KFC tau,aku cakap kat dia ko tahu tak ape tu ko**..hahaha,marah gilew dia time 2 teros dia cakap:ko**2 slow skit sambil dia buat muka and baling kentang,hahahaa..kelakar la abby.balik abby saya hantar dari kuantan sampai depan pintu pagar rumah.kesian abby saya penat2 keje malam sampai pagi dah la tak tidur gara2 nak jumpa saya,dia sanggup datang melayan peragai aku yang gila2 ni..
Pape pun saya sayang abby tau,harap hubungan kita berkekalan.

No comments:

Post a Comment