Saturday, October 15, 2011

always sad

lame dah update blog nie..time ade masalah jerw aku cari blog nie..kesian sangat macam aku laa..
hari nie aku meroyan sikit.entah la kenap tetibe pulak kan.sebenarnya aku tak faham dengan orang disekeliling aku.apa yang aku buat mesti ade tak kena.aku tak pernah nak menyusahkan orang,tak pernah nak sakitkan ati orang.tapi nie la ape aku dapat.Bila cakap kena marah.bila tak cakap kena marah.aku pun tak tahu nak cakap macam mane dah.baik aku cakap dengan binatang lagi bagus.aku rasa kalu ikan dalam kolam dengar masalah aku.confirm esok kan ari mesti dia mati sebab sedih sangat dengar masalah aku.lepas nie ade pape aku buat bodoh jerw malas nak crite.nak ckp aku pentingkn diri sendiri ke,ego,sombong ke,blagak ke..cakap laa..Aku ase dah penat idup kat dunia nie.nak bunuh diri dosa pulak..Pernah dulu sampai satu tahap aku boleh tak dapat nak terus perjalanan idup kat dunia nie.entah la xtahu la aku serabut pulak otak aku nie..aku tak pernah nak mengharapkan papepun kat dunia nie.dah memang lumrah setiap manusia menjalani idup dengan penuh dugaan dan cabaran.

pukul 1:15am aku baru jerw balik dari kedai mamak..aku lepak sorang-sorang sambil minum nestcafe ice.
i try to pretend to be strong but.......................................
i fall into sadness feelling then my eyes start to cry!!!! Sorry tak dapat tunaikan janji tetibe sedey sangat-sangat.nasib la xde orang nampak time tu.but i think uncle know i'm crying..whatever laa aku tak kesah pun kalu ade orang nampak.pukul 5:30 nanti nak mandi pastu siap-siap turun tunggu khai kat bawah..
then kami akan gerak pegi pasar!!!harap2 cepat abis arinie buat mice en place boleh lepak-lepak dengan emy kat time square,sungai wang n pavilion..apa pun yg terjadi i will be try to be cool.
hari-hari mcm nie..lame2 sakit kemurungan aku..
ok la time for iron baju n suar utk nanti..papai(nampak hati tapi tetttttttttttttt)

No comments:

Post a Comment