Friday, September 9, 2011

Sem 7 =)

Kebelakangan nie rutin harian aku makin sibuk untuk persiapan untuk sem 7.
Register Subject pun dah settle kan dengan ok walaupun agak m'rumitkan sebab terpakse register manual beratur panjang dari pagi sampai petang kat admin.Tapi dalam masa yang sama rasa happy pun ada sebab tahun depan merupakan sem last aku.Lepas itu,pergi pritical selama 3 bulan..Happy..happy jugak tapi terselit jugak perasaan takut nak pergi pritikal sebab ilmu di dada tak seberapa semua nyerw nak kena tengok buku balik.OMG!!!tak kan time pritikal boleh tengok buku.memang teruk kena marah aku nanti time pritikal sebab aku dapat merasakan persaan itu sekarang.

Start sekarang aku kena kuatkan mental & fizikal  aku supaya aku tak mudah giveup nanti.
Hari isnin nie kelas dah start.Kasut hitam aku tak beli lagi haiyak!!!macam mane nie...aku ni suka buat kerja last minutes tak faham betol dengan pragai diri sendiri.

Tapi takpe esok sempat lagi nak beli kasut.Sem 7 nie sem yang paling memenatkan bagi aku sesat 3 kelas kitchen aku,whuawww..aku harap aku dapat focus dalam kelas bile chef ajar,aku taknak ulang lagi macam sem lepas..Bila chef tanya tak tahu pape,macam blur jerw.

Ok laaa..aku pun dah penat menaip nie sebab aku baru sampai pukul 5 lebih pagi tadi dari KL-KEMAMAN.
so sekarang aku nak tidur rehatkan diri..so..so..tired..k laa papai

No comments:

Post a Comment