Monday, August 22, 2011

Tired day

Hari nie hari tak cukup rehat,walaupun dah tidur petang tadi tapi still penat lagi.Mungkin gara-gara study semalam kot.Exam pagi tadi bagaikan bermimpi di pagi hari.nasib baik tak terlambat pegi kolej tadi,kalau tak memang mengelabah la aku tadi.Time exam tadi nasib laa aku boleh jawab soalan yang tersenarai kat paper exam tu,kalau tak memang menangis tak berlagu laa..
walaupun penat bersengkang mata semalam untuk menghafal,tapi hasil nyerw kurang memuaskan hati aku,sebab banyak soalan tak sama dengan tips madam bagi.Tapi takpelah kan janji dapat jugak jawab sikit dari aku tinggalkan kosong jerw kan.

Pape pun kan..aku nak berterima kasih kat S.U.P.E.R.H.E.R.O. aku yang comel dan manja tu,sebab sudi temankan aku study semalam sampai pukul 4:30pagi.sayang sangat kat dia,hehehee..
I tahu u bosan semalam,tapi u melayan jerw kan..macam-macam gaya u buat,hahaha...takpe u,I faham.eheheh..I akan ingat sampai bila-bila kenangan semalam walaupun tak seberapa indah.U jangan gelak pulak bila bace blog nie nanti taw.Yelah I nie kan ego tinggi bak kata u.Bila depan u buat muka tak tahu belagak cool kan.maklum laa pragai macam jantan..hahaha..

Hmm..btw thank you sebab teman berbuka pose tadi and kuih-muih yang u beli tadi.emm,tak tahu nak cerita ape dah,penat sangat hari nie,mata nie asyik nak tidur jerw.mengalahkan bangla yang kerja 16 jam kat stesen minyak.ahahhahaa.Lepas nie nak mandi pastu tidur,penat sangat-sangat.Esok macam nak pegi shopping baju raya,tapi tengok la macam mane kan,ahhahaa..
takut ade orang marah shopping sorang-sorang nanti.Nak ajak dia takut dia penat and ade hal.
yelah,aku nie susah sikit nak ajak orang temankan pegi mane-mane.aku pun tak tahu kenapa macam tu,aku rase macam berat jerw mulut aku nie nak ajak orang.

Tapi bila selami and tanya pada hati,kenapa macam itu nanti hati aku berkata''aku tak perlawaan ku ditolak''.Aku nie cepat kecewa sangat sekarang nie,maklum laa selalu dikecewakan tu yang sensitif sangat tu.Walaupun luaran nampak macam jantan,tapi dalam still ade kelembutan seorang gadis yang ayu.
ok laa..aku nak mandi pastu tidur,papai=)

No comments:

Post a Comment