Wednesday, August 10, 2011

Final Exam is Coming soon!!!

Aku rasa macam dah lame aku tak update blog nie,hehee..sorry lerw..xde mase nak update blog kebelakangan nie,maklum laa busy bebenor.macam mane tak busy,hari-hari buat pegi lepak sana sini,enjoy sana ..enjoy sini..sampai tak ingat dunia.Tapi nasib la assgment buat kalau tak masak laa..balik kepada tittle.

Menghitung hari..detik demi detik..heehee,Seram niee!!!hahaha..tak lama lagi dah nak final exam untuk sem 6 dah.Wah!!agak seram jugak laa..sebab tinggal seminggu lagi masa untuk aku belajar and hafal ape yang patut dihafal.Aku rasa sem nie la sem yang paling memenatkan,merimaskan,mengeramkan,and semua yang negative laa,tapi ade jugak positive tapi sikit.itu yang boleh membuat diriku berasa tak senang hati nie.sebab sem nie aku ambik subject semua nyerw susah-susah..tak dapat nak bayangkan.nasib baik la dapat ikut rentak sikit-sikit,dari tak dapat follow langsung kan.

Aku pun tak tahu bila nak mula buat note nie..haiyaa!!penyakit malas suda mali oo..nak tak nak kena buat jugak,demi diri sendiri jugak.esok ade kelas pagi pulak tu,adoi!!lemah betol nak bangun pagi-pagi,takpe la esok last kelas,yeah!!
Tapi kan..hari jumaat nie macam nak balik jerw kat rumah family.tapi....hati berbelah bagi pulak,kenape ek??
tak laa sebab dia kot..tapi mungkin ade,mungkin tak..entah la aku pun tak pasti ape punca nyerw.whatever laa..esok baru fikir balik nak balik ke tak,hehehe..

Hmm..aku pun dah tak tahu nak taip ape dah,rase nak tidur jerw mata nie,walaupun tak ngtok tapi kena tidur jugak.Esok dah la kelas kitchen memerlukan tenaga yang banyak.so aku rasa sampai kat sini jelah aku merapu yerw..papai

No comments:

Post a Comment