Thursday, June 9, 2011

KERNA C.I.N.T.A HATI TERLUKA

Hari nie bagaikan sebuah mimpi ngeri buat diri aku.Satu kesalahan yang besar bagi diriku menerimanya kembali bertakha di hati ini.Kenapa aku begitu bodoh dan mudah terjatuh dalam pujuk rayu kata-kata dia bak gula-gula Hack.Kenapa??
Kenapa aku suka melawan kata takdir???Dari awal-awal Tuhan dah tunjuk kepada aku siapa sebenarnya si dia itu.Tapi kenapa aku buat tak tahu jerw.Mengapa aku jadi macam tu??

Aku betul-betul kecewa dengan diri aku sendiri sekarang nie.Tahu laa hati aku dah macam batu dah.tak dapat nak terima mana-mana lelaki dahh.Tapi bukan bermakna aku dah jadi Lesbo ok.Aku still waras lagi walaupun aku macam nie.emmm aku tak tahu nak buat ape sekarang nie..Sama ade aku mintak putus dengan dia or tanya dia tentang hal tu,baru aku mintak clash dengan dia.Tapi nak kerw dia ngaku kesalahan dia tu kat depan aku???
Aku cuma nak tahu hal sebenar jerw,bukan aku nak upah orang blasah dia ke,tumbuk dia ke pape jela..aku nak tahu jerw betol atau tak,tu jerw aku mintak dari dia.

Oleh sebab hal itu,aku ni macam orang gila tak boleh tidur sebab dia punya pasal.Nasib ade kengkawan yang support and hiburankan hati aku nie.Trime kasih untuk kau orang semua taw sebab dah banyak tolong aku semalam.Sampai pukul 8 pagi kau orang melayan kerenah aku yang tak berapa normal(Frust).sape-sape yang tetibe kena sound dengan aku tu kan,aku mintak maaf sangat-sangat taw aku tak sengaja marah kau orang.lagi pun kau orang pun tahu kan time tu aku tengah tension,gila kepala otak aku tak dapat nak fikir pape pun time tu.Aku pakat main lepas cakap jerw tak jage hati dan perasaan kau orang.Aku benggang dengan orang lain tapi yang jadi mangsa kau orang,adoiyai!!!!
sorry sangat-sangat taw.
Tapi thank sangat-sangat kat si cute & si macho (nama dirahsiakan)sebab nasihat anda dapat memberi ilham dan semangat untuk aku terus berdiri dan maju kehadapan.Sayang sangat-sangat kat kau orang.Muaxxx :-*

Inilah dugaan hidup aku sepanjang bercinta.Selalu kecewa dan terluka oleh sebuah cinta yang penuh dusta dan plastik semua bak bulu mata palsu.Takpelah nama pun dah dugaan dan ujian dari Tuhan kan...Bukan semua orang yang kita sayang akan kita miliki kan,kita juga harus berkorbankan diri dan terpaksa melepaskan diaorang demi kebahagiannya dengan orang yang mereka betul-betul sayang.Kita hanya mampu tersenyum dan menumpang kegembiraan yang mereka lalui.Betul kata orang baik kita cari orang yangbetul-betul  sayang kan kita,dari orang yang kita sayang.



Kecewa kerna cinta ='(

No comments:

Post a Comment