Tuesday, June 14, 2011

Dance

Nak cerita kan pasal dance nie,memang aku hantu laa,hohohoho..Aku nie pantang dengar lagu ade rentak yang rancak,nak jerw aku menari tak kisah la kat mane-mane ade music kat situ jugak aku nak menari.Actually dulu aktif dalam tarian time sekolah rendah taw..huhuu(agak bangga sikit)=b

Dulu aku menari tarian breakdance,yea..yea Bgirl gitu lol..Setiap petang mesti naik basikal pergi sekolah bawak cd sebab belatih menari kat kantin sekolah..huhuu..Bile ingat balik,aku bangga aku pandai menari time tu.Tapi kalau nak suruh aku menari sekarang memang tak akan laa..badan aku dah jadi kayu dan batu sekarang,hahahah.Kenapa boleh jadi macam tu???Sebab time naik sekolah menengah aku dah takde masa nak berlatih menari macam dulu-dulu.Last aku buat persembahan time hari guru time aku tingkatan 3 tak silap aku laa.Time tu aku malas nak menari sebab badan aku dah jadi kayu sikit.disebabkan BFF punye pasal aku masuk jugak untuk persembahan tu.Tarian yang kami persembahankan ade breakdance,popping and free style sikit.Tapi aku respeect la member aku tu sebab pandai dia pilih lagu untuk persembahan.Selalu lagu melayu mane ade rentak ala-ala hiphop,ade memang ade tapi susah nak cari step.Lagu yang dia pilih lagu pop yeah yeah dari kumpulan VE.kalau kau orang pernah dengar laa.

Memang aku miss gilew zaman tu dulu.Alangkah indah kalau aku boleh menari lagi macam dulu kan best.aku ingat lagi time persembahan Hal ehwa plajar suh aku pakai tudung sebab nak kasi serasi semua pakai tudung.kau orang tahu ape dalam aku aku cakap.(ADOHH!!!mane aku nak cari tudung dalam mase 15min,shit men).Maklum la aku seorang je bukan muslim dalam team group aku tu.Nasib la membe aku lagi sorang rumah dia dekat,so kami merempit balik rumah dia kejap ambik tudung.
Perhh!!rimas doe pakai tudung.first time kot..huhuhu..Bermula lah cerita kelakar aku berada di atas pentas..jeng..jeng..jeng------>

Mula-mula dapat support dari kengkawan kat dewan dah buat kaki aku bergetar-getar..muka aku tak payah cakap la memang pucat tahap orang kekurang darah.fuh!!!gemuruh sial time tu..
click..lagu di mainkan,kami menari seperti biase,time part nak buat breakdance aku agak rimas sebab tudung..hahah,semua orang geli hati tegok aku..sial tol!!malu aku..
Aku nie kalau dah takut sangat boleh hilang ingatan kejap aku nie..hahah..nasib laa aku tak lupe step time kat atas pentas.lastly aku lupa gaya ending aku macam mane,kau orang taw aku buat aku..hahahhah
aku main buat jerw gaya aku..janji nampak smart kan..

Tulah last aku menari untuk diri aku.But now aku miss gilew nak menari tapi aku jenis tak suka menari sorang-sorang aku nak buat group.baru gempak menari ramai-ramai betol tak??
pape pun kalau ade mase,aku nak aktif menari balik macam dulu-dulu.Bia la tak sehebat dulu yang pasti badan aku tak macam kayu.

Nie laa lagu untuk persembahan time hari guru tu =)

No comments:

Post a Comment