Friday, June 10, 2011

Amazing Voice

Hye cik adik dan cik abang,adik mau kasi tahu satu cerita...
Mesti pelik kan ape yang aku cube sampaikan sebenarnya.Mau tahu ka??hehehee..Macam nie ceritanye,sejak aku pindah hostel baru nie,hidup aku amat la bosan tahap nak pecah-pecahkan barang,nak jerw aku meroyan sorang-sorang kat dalam bilik nie haa.

Aku jarang nak kuar dari bilik borak-borak dengan budak rumah baru nie,bukan bermakna aku sombong dengan dia orang.Tapi aku tengok dia orang macam buat hal masing-masing jerw,so aku follow jela
aku pun buat hal aku sendiri laa..kekadang bosan jugak takde teman nak ajak borak-borak,maklum laa mulut aku nie sehari kalau tak bercakap boleh sawan aku.Untuk mengelakkan diri aku diserang penyakit kebosanan aku layan la lagu kat UTUBE tu haa..
click taip click taip..hah!!!!aku jumpa laa 2 orang budak nie : Greyson Chance & Declan Galbraith. =)

perhh!!!suara dia orang power gilerw siot~~
Umor dia orang baru belasan jerw kot,tapi suara dia mantap gilew.memang aku tabik la kat dia orang tu.
Aku jelez kot dengan dia orang sebenarnya.Tengok la kecik-kecik suara da sodap!!!nanti bile dia orang dah dewasa tak kerw lagi bertambah sedap suara dia orang.Thumb up boys!!!
Alangkah bahagiannye hidup aku kalau ade bakat macam dia orang,hehehe(berangan dok starang aku nie)
Dah la..aku malas nak cerita panjang-panjang nanti mengarut jerw ape yang aku taip.Nie dia video and lagu dia orang,I hope you all enjoy dengan lagu dia orang.


Orait here we go----------->

Nie lah budak nyerw name dia : Greyson Chance
power kan suara dia..Berbakat tinggi budak nie..


Dia nie name dia : Declan Galbraith
Comel jerw orang nyerw kecik jerw..

Amacam ade best tak suara dia orang??hehehe..
ok lah,sampai di sini jela saysee taip menaip aku yerw,dah penat dah aku nie.
sambung time bile aku rajin nak update blog nie lagi yerw,papai Y(@@,)Y

No comments:

Post a Comment