Sunday, May 29, 2011

Miss him


hari nie saya teramat laa penat seharian pergi hangout dengan family dari kemaman ke kuantan.
motif nak pergi tukar duit ringgit Malaysia ke duit vietnam.Sebab my parents akan pergi holiday dekat Vietnam.Bestnye kan..kan..Tapi saya tak ikut sebab my daddy company daddy bagi package honeymoon jerw dekat daddy..hehehehe...
Balik ke awal cerita tadi,sampai tertidur-tidur dalam kereta sebab kepenatan taw.
Malam nie macam takde idea nak update blog nie.Sebab penat sangat-sangat.
nie video saya nak share lagu nie kat kamu semua sebab lagu ini mengingatkan saya kepada my love..


Lagu nie saya suka sangat-sangat...sebab saya suka tujukan lagu nie dekat my hubby chubby=)
Bila dengar lagu nie,saya akan teringatkan dia,rindu gilew kat dia..whuawww='(

No comments:

Post a Comment