Monday, May 30, 2011

happy with friend

Hari nie kerja aku kuar pergi lepak dengan sarah jerw.happy gilew kua dengan dia sebab kami nie agak gila-gila sikit.Dalam kepenatan ade kegembiraan,dalam kegembiraan ade kekenyangan,hehehehe..
Kalau laa my hubby taw mamposs laa aku..hahahah
sebab aku tak bagitahu dia yang aku kua pergi lepak-lepak dengan membe tadi.
macam-macam aktiviti yang kami lakukan tadi seperti:
*makan at bengkok kitchen
*karaoke at apple box
*monic bay
*sceret receipe
haa..padat kan jadual kami,hehehe..tu baru sikit taw.Tapi kan tak best sikit sebab kami kekurangan ahli seorang iaitu afra.Dia tak dapat ikut serta sebab dia busy jage adik-adik dia.
Nak diceritekan setiap persinggahan yang kami pergi tadi macam-macam karenah customer taw.
nak tahu kenape tak??heheheh..
Rasanye biar laa rahsia bak lagu Dato siti Nurhaliza =p
btw i gotta go now nak siap-siap pergi pasar malam pulak,hehehe
makan lagi..gemok la aku pasni..yahoo!!!

No comments:

Post a Comment