Saturday, May 28, 2011

Happy or Sad

Geram betol dengan blog nie..dah sawan agaknya..bile nk sign in mesti problem tak boleh bukak,ape kejadah masalah entah tak tahu..aishhhh..
ni nak habak sikit pasai boyprien saya nie..Hari tu (23may2011)kami dah putus taw,tapi kan tetibe pulak berbaik semula hari nie.Dia sanggup datang kat rumah saya dari kuantan..wah!!terharu taw..nak nangis pun ade .perempuan mane yang tak akan terharu kalau boypriend sanggup datang walaupun jauh-jauh gara-gara nak jumpe jerw.


Balik kepada topic cerita tadi,kenapa tittle saya happy or sad sebab saya tak tahu dia still lagi anggap saya nie girlfriend dia or sebaliknye..saya pun tak tahu nak cakap ape..sebab saya blur sangat-sangat.Tapi saya tak sangka dia begitu gentelmen(tak tahu la betol ke tak ejaan tu)hahhaha...
dia face to face dengan daddy tadi cakap nak ajak saya kuar pegi minum air jap,so sweet kan..hehehe
Tapi kan sedih jugak tau sebab tak dapat kuar dengan dia tadi,gara-gara helmet takde..spoil my mood betol laa..Apa boleh buat so kami hanya berbual-bual depan rumah jerw,sebab dia malu nak masuk rumah,pastu dia terus otw balik ke kuantan..whuawww~~rindu2


Takpe esok saya nak bodek daddy belikan saya helmet,ehheheh..moga-moga daddy nak belikan..
i think i still his girlfriend sebab tadi dia cakap dia ''I love you,sayang''.
tapi bile kami berbual dia panggil saya ''awak''.emmm..macam mane tu???
saya tahu dia sayangkan saya lagi,tapi dia itu ego jerw lebih geram-geram.


pape pun saya happy sangat jumpe dia hari nie taw..berbunga-bunga hati saya bak  kuntuman bunga yang subur merkar di tanam bunga.minggu depan nak jumpe dia lagi,terasa lamenya nak tunggu minggu depan jumpe dia balik,teramat laa lambatnye masa berlalu.. 
saya hanya mampu bersabar menunggu waktu yang tiba..eheheh


saya pun dah nak chauw nie,nak mandi sebab dari petang tadi tak mandi-mandi lagi..hahahha
be continue......

No comments:

Post a Comment