Monday, May 23, 2011

Freedomm..yeah!!

al kisah bermula aaaa....hehehehe,saje jerw nak buat suspen kat kat blog ni nak kasi gempak dikatakan biar pun tak berapa gempak pun kan..kan,hohohoho(@-@,)
Sekarang saya sudah berada di kemaman terengganu,my family home.
Happy tak terkata lah..dah lame rasanya tak balik maklum la busy dengan final exam dikatakan.
Sebut pasal final exam,fuhh!!!aku lah orang yang kedua paling awal kuar dari bilik mayat tu(makmal komputer).Nak tahu kenapa aku panggil makmal komputer tu bilik mayat sebab___________???cuba la tekan sebab ape,heheheh..
sebab bilik 2 sejuk gilew,boleh beku otak aku duduk dalam itu,aku paling tak suka exam kat dalam tu sebab nanti otak aku beku+tension+stress+macam-macam laa.
Tapi bagi students lain diaorang suka tau exam kat dalam makmal tu sebab senang nak meniru time exam.

Aku jelez kot tengok diaorang meniru sebab aku tak pandai meniru orang,diaorang senang je bawak toyol.macam-macam jenis toyol ade.contohnya seperti:
*Toyol handphone
*Toyol kertas kecik
*Toyol kertas exam(ala kertas kajang kolej 2,dia orang salin siap-siap dah kat rumah)
*Toyol orang buta(toyol nie aku sorang jerw boley fikir taw)hahhaha...
mesti kau orang pelik kan..TOYOL ORANG BUTA???
ape jenis kejadah toyol tu..meh nak bagi taw.Toyol orang buta nie dia tak nampak tak nampak tulis taw,ala macam kita dulu time kecik-kecik,tak pandai nak lukis epal,kita lapik dengan kertas kat bawah lukisan epal tu pastu kita tiru lukis.
pastu dia jadi berbekas kan..haaa!!!macam tu la aku buat Toyol orang buta tu..hahahahah
Pintar tak aku kawan-kawan??(tak malu puji diri sendiri)whatever laa kan..

Sambung balik tittle cerita freedom tadi,dah jauh tersesat aku nie.
Tak sabarnya nak baring-baring kat atas sofa kesayangKu di rumah tu,hehehe..
lambat betul la my daddy nak datang jemput kat A&W dekat area town nie..
Aku dah macam orang gilak disini aww..
Aku tengah berdebar sekarang nie tak tahu la kenapa.mungkin ade prince charming datang kot kat A&W nie nanti,hahahha.adohh HYE!!!
stress tension betol aku kat A&W nie dengan suasana yang sunyi takde music langsung.

Dah la aku nie manusia yang cepat bosan,nak kuar dari sini beg aku berat pulak nak bawak prgi jalan-jalan,better aku duduk jela dalam A&W nie..hurmmm(-o-_ )
waduh!!!lama banget sichh..di mana daddy ku nie...dah sakit perut ni.
Aku pun dah tak tahu nak taip ape nie,blur otak aku.
okey laa,nak off dah takut nanti daddy dah sampai lambat kene boom pulak,tak pasal-pasal kena marah free,hahhaha
Btw happy holiday my friends and kepada kengkawan yang belom abis final tu GOOD LUCK!!!      I wish you all can answer the paper very well,may Lord bless you all,Muahhh=)
   nie la muka aku yang tengah bosan tunggu daddy kat A&W
  

No comments:

Post a Comment