Wednesday, December 29, 2010

Hati tak senang

Agak lama sudah dah tak update blog ni.Bukan bermaksud malas tapi agak sibuk dengan assgement yang di bagi oleh lecture.Tambah-tambah buat persiapan untyk final exam lagi.

Hari ini tak ada apa-apa aktiviti nak dia buat..sebab hari ini dari pagi samapai malam hujan jerw memanjang..Petang tadi ingat nak keluar pergi hangout dengan Along,tapi hari asyik hujan jerw..pujuk my daddy pergi keluar pun dia tak nak sebab hujan.Hari ni duduk kat rumah jerw tengok tv,makan,sambil online jerw hari ini.

Hmm..aku agak susah hatu jugak ni,demam+selesama belom sembuh-sembuh lagi.
Aku ni bukannya seorang yang suka makan ubat,nak makan ubat pun ambil masa yang lama..Siap bolehh termenung lagi tengok ubat kat tapak tangan,itu laa SAYA..hehee
Pape pun..aku harap aku cepat-cepat la sembuh.Minggu depan dah nak final exam dah.
Tambah-tambah subject semua susah,kena study lebih untuk sem ni.Kalau sem lepas senang laa sikit,kali ni agak susah sikit sebab tak selalu fokus dalam kelas.

Peningnya nak fikir sama ada nak balik hari sabtu ke hari ahad..adess
sama ada nak sambut New Year dengan family ke dengan kengkawan kat KL..
aku dah tak tahu nak buat keputusan dah sekarang.Aku bukan apa aku nak jadi hati dua-dua pihak,pape pun keputusan aku...aku harap diaorang dapat terima keputusan aku.
Malam ni ingat nak study subject contempory business,tapi macam malas jerw mood malam ni..Tak apa laa..esok jelah aku study and buat nota untyk dihafal.
Aku harap result sem ni dapat result yang memuaskan hati.

No comments:

Post a Comment