Monday, November 1, 2010

Buang Tabiat

Hari nie bangun pukul 1 lebih.tengok-tengok ade message kat phone..Reply message kejap baru pergi mandi.Siap-siap terus gerak tunggu bas rapid.Hajat nak settle kan duit PT..pergi..pergi duit tak bole kuar kan pulak..aduii!!!
Lepas tu tergerak hati nak tengok duit yang dah di bank-in kan ari tu..
tengok-tengok duit tu da hilang..rupanya duit tu college da potong.Try terus try duit tu tak dapat dikuarkan jugak,so aku terus menuju ke sogo pergi jumpa nanad roomate aku.

Aku cerita la kat ia paal duit tu..aku ceritapun coz dia seorang je tempat aku luahkan perasaan and dengar masalah aku.Akak aku pulak dah tak ade kat KL,so susah nak aku bagitahu masaah aku kat dia..send message pun bukan nak reply..emmm..enth laa..
pape pun aku dengan hidup aku je sekarang.

B'bual kejap dengan nad,tiba-tiba ade orang call..rupa-rupanya papan lapis call..dia tanya ade kat mane..takut jugak nak jumpa dia,coz first time..hehehe..
malu gila tadi,dah la naik train salah tadi..malu gila..hahahaa..
tapi tadi aku bangga dengan sikap aku tadi,first time kot aku berani bercakp dengan pak cik yang jaga tempat kat train tu tadi..nasib baik laa pak cik tu tak marah aku tadi..hahahaa.
rock la pakcik tu..hohohoo..

Sampai jerw jejak kaki kat Time Square,aku dengan papan lapis pergi cari tempat untuk menjamu selera..maklum laa perut dah lapr gila,hohoho..
last-last kami pilih McD sebagai lokas kami makan..setia pada McD tau..sayang papan lapis..hehehe..=p
Lepas habis makan kami pusing-pusing kat time square tu,coz tak tahu nak buat ape..
dah la otak aku blur-blur tadi..Aku la orang yang paling rajin pergi jauh-jauh..gara-gara nak beli sliper..hehee..nak buat macam mane kann..da buang tabiat orang cakap..

Cari punya cari...akhirnya jumpa la sliper yang berkenan di hati..lawa tak sliper saya???walaupun murah,tapi slipe itu berjasa kat k nanti.hehehee..
terus beli tau,tak ade sekodeng-sekodeng dah..malas nak jalan dah..
Siap-siap dah beli sliper terus naik train dari jalan imbi terus ke medan tengku..
sampai jerw..kami terus pergi kat foodcourt kat pertama minum sambil borak-borak.

Hajat nak karaoke tapi tak jadi..tak apa laa jimat duit papan lapis hari..Gara-gara nak teman aku beli sliper kat time square,papan lapis sanggup naik teksi dari setiawangsa ke sogo..
kesian kan papan lapis..kalau papan lapis baca blog nie,saya nak cakap trime kasih tau papan lapis coz sanggup teman saya yang poyoss ni pergi beli sliper kat time square..hehehee..

Kami ingat nak jalan lagi,tapi tak ade idea nak pergi mane..so kami ambik keputusan balik ke destinasi masing-masing..kat luar sogo nampak laa budak pakai sweater harimau..hahaha..rupa-rupanya nanad yang sengal..terus panggil dia dan kami tunggu kak shira sampai baru gerak balik hostel..
Sampai jerw kat bas stop dekat area hostel,kami pergi dinner dulu kat kedai TomYam..sambil tunggu makanan sampai kam berborak laa..maklum laa,mulut kam nie takakan berhenti bercakap selagi kami tak tidur..heheee

Akhirnya makanan kami dah sampai,tapi aku pulak tak ada selera nak makan..Aku makan 3 suap jerw,pastu terus tak boley dah makan..terus tawpau balik ostel.
sampai hostel mandi-mandi,terus online and terus bukak blog..hohohoo..
pape pun blog nie laa kawan sejati aku..
kejap lagi nak study pastu makan kejap..baru tidur.esok kelas pagi pulak..wawaaa

Rabak mata aku..harap-harap ada semangat nak belajar kat dalam kelas esok,dah ta mals-malas dah..dah tinggal berapa minggu lagi nak midterm.aieee!!!takt pulak aku rase..
Dah tiba masa untuk study,continue esok..=)

No comments:

Post a Comment