Saturday, October 30, 2010

Hari yang Membosankan

Hari nie stay kat ostel jerw..malas nak kuar coz duit poket da nak kering daa..hohoho..tapi rase macam nak kuar pergi makan KFC and ice-cream McD..haiyaa!!!bosan glew ari ini,dah la panas..roomate lak pergi kerja..aku stay kat rumah online memanjang..nk study xtahu bila,da la midterm da dekat da..dalam minda nie..da la ilmu tak cukup lagi..mampus la kali ni..asal la aku malas sangat sem ni..xfaham betul aku..pergi kelas tido..balik rumah pulak duk online..aieee!!!jiwa kosong betul aku bulan ni..pasal tak ade kerja la update blog ni..Semalam pergi karaoke sambil tunggu roomate balik kerja.Balik je kat rumah,rest jap..pastu pergi hangout pulak dengan sepupu roomate(nanad).memang terbaik laa..


Mula-mula kiteorg pergi makan nasi lemak kat area cheras..nasi lemak dia memang sedap.lepas makan kiteorg borak-borak kejap baru gerak pergi down town..
sepupu nanad shopping sakan dengan kawan dia,kami berdua follow jerw dari belakang nak beli duit takde..huwawaa!!!tapi xpela cuci mata pun da cukup..hehehe..
Kami pun berpecah..nadia dengan kawan dia pergi shopping,aku..nanad dengan wan(sepupu nad)pergi karaoke dekat area down town tu jugak,coz da penat pusing-pusing kat down town tu..hehee..aku memang suka bab-bab karok ni..hahaha..da duit xde sempat lagi pergi karok..da la petang tu d karok..malam tu karok lagi..memang terbaik!!!

Bila time da abis,kami pun kuar dari karaoke box dan kami terus menuju ke arah tempat nadia dengn kawan dia berada.Borak-borak kejap baru kami gerak balik.
Sampai kat rumah pukul 1 lebih..da la roomate sorang la buat hal,memang angin la mase tu..tapi sabar je..duduk kat ruang tamu b'bual dengan kak shira dengan aton..
baru la aku dengan nad tido..

No comments:

Post a Comment